وسایل بدمینتون

ساخت وبلاگ

 بازی انفجار آنلاین

سیستم امتیازدهی
o یک مسابقه شامل 3 بازی برتر 21 امتیازی است.
o هر بار سرویس دهی انجام می شود - یک امتیاز کسب می شود.
o طرف پیروز در یک رالی یک امتیاز به امتیاز خود اضافه می کند.
o در مجموع 20 ، طرفی که ابتدا 2 امتیاز برتری کسب کند ، در آن بازی پیروز می شود.
o در مجموع 29 ، تیمی که امتیاز 30 را کسب می کند ، در آن بازی پیروز می شود.
o طرف پیروز یک بازی در اولین بازی در خدمت شماست.
فاصله و تغییر پایان
o هنگامی که امتیاز برتر به 11 امتیاز می رسد ، بازیکنان 60 ثانیه فاصله دارند.
o فاصله 2 دقیقه بین هر بازی مجاز است.
o در بازی سوم ، هنگامی که امتیاز برتر به 11 امتیاز می رسد ، بازیکنان تغییر می کنند.
مجردها
o در ابتدای بازی (0-0) و وقتی امتیاز سرور یکنواخت است ، سرور سرویس می دهد
از دادگاه خدمات درست وقتی امتیاز سرور فرد باشد ، سرور از سمت چپ سرویس می دهد
دادگاه خدمات.
o اگر سرور در یک مسابقه پیروز شود ، سرور یک امتیاز کسب می کند و سپس دوباره از طرف جایگزین سرویس می گیرد
دادگاه خدمات.
o اگر گیرنده در یک مسابقه پیروز شود ، گیرنده یک امتیاز کسب می کند و به سرور جدید تبدیل می شود. آنها
از دادگاه خدمات مناسب خدمت کنید - اگر امتیاز آنها فرد باشد ، چپ و اگر یکنواخت باشد ، سمت راست.
دو برابر
o طرف فقط یک "سرویس" دارد.
o سرویس همانطور که در نمودار نشان داده شده است به طور متوالی به بازیکنان منتقل می شود.
o در ابتدای بازی و هنگامی که امتیاز مساوی باشد ، سرور از سمت راست سرویس می دهد
دادگاه خدمات. وقتی عجیب باشد ، سرور از دادگاه سمت چپ سرویس می گیرد.
o اگر طرف سرویس در یک رالی پیروز شود ، طرف سرویس امتیاز می گیرد و همان سرور سرویس می دهد
دوباره از دادگاه خدمات جایگزین.
o اگر طرف دریافت کننده در یک رالی پیروز شود ، طرف دریافت کننده یک امتیاز کسب می کند. طرف دریافت کننده
به سمت سرویس جدید تبدیل می شود.
o بازیکنان دادگاه سرویس مربوطه خود را تغییر نمی دهند تا زمانی که امتیاز خود را بدست آورند
طرف در حال خدمت است.
اگر بازیکنان در دادگاه سرویس مرتکب خطا شوند ، با کشف اشتباه ، خطا اصلاح می شود

شادی های روز...
ما را در سایت شادی های روز دنبال می کنید

برچسب : بازی انفجار آنلاین , اس بی تی 90, نویسنده : sbtsbt02 sbtsbt02 بازدید : 102 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 16:59